روزي روزگاري


nedaieshabnam

بازی قایم موشک رو تو بچگی یاتون میاد

چشم میذاشتیم و می شمردیم تا پنجاه ...

47 - 48 - 49 - 50 ، بیام ؟ ... اومدما ...

و میرفتیم دوستی رو که پنهان شده پیدا کنیم ...

باید همه جا رو می گشتیم .

بزرگ شدیم و کودکی هامون فراموشمون شده گویا ؛

که هنوز یک دوست غایب از نظر داریم ...

دوستی که به زبون میگیم دوستش داریم و میخوایم پیداش کنیم و ببینیمش ، ولی به جستجوش نپرداختیم ...

جملات زیبا گیله مرد

 



نظرات شما عزیزان:

پوریا
ساعت21:28---12 تير 1391
اشتباه کردم نمیدونستم شما از کاربران پارسی بلاگ نیستید عذر میخام.

پوریا
ساعت20:44---12 تير 1391
سلام قالب زیبا همراه با مطالب زیباتر دارید ,بد نیست همین نوشته ها رو در پیام رسانم بذارید اونجا افراد بیشتری دیدن می کنند صرف وجود نداشتن متن در پیام رسان بعضی ها حوصله باز کردن وبلاگ اون فرد رو ندارند.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,| ساعت 11:35| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت